فروشگاه سامی گیفت ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است ، برای خرید یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. اطلاعاتی مانند شماره موبایل ، اطلاعات اکانت بازی و نام مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های سامی گیفت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد ، طی فرایند خرید ، نیاز به وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل لازم است. همچنین شماره موبایلی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها شماره تلفن رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ های سامی گیفت از طریق آنها صورت می‌گیرد ، بنابراین درج شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، سامی گیفت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان می‌توانند نام ، و تلفن شخص دیگری را برای ثبت سفارش وارد کنند و سامی گیفت تنها برای همان سفارش ، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنین سامی گیفت ممکن است برای ارتباط با مشتریان ، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار ، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها ، برای اعضای وب سایت پیامک ارسال نماید. تمامی اطلاعات مشتریان: نام و نام خانوادگی ، تلفن ، کد ملی ، نزد فروشگاه سامی گیفت محفوظ است و به هیچ عنوان از آن‌ ها سو استفاده نخواهد شد ، و یا در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه سامی گیفت به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت سامی گیفت هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط سامی گیفت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سامی گیفت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامی گیفت از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه سامی گیفت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه سامی گیفت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه سامی گیفت اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه سامی گیفت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه سامی گیفت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه سامی گیفت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه سامی گیفت از طریق آنها صورت می‌گیرد.جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه سامی گیفت برای اعضای وب سایت پیامک ارسال نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– تمامی سفارش‏‌های ثبت شده ، طی 8 الی 24 ساعت پردازش و اکانت بازی شما شارژ می شود.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در فروشگاه سامی گیفت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه سامی گیفت همواره در شارژ تمامی سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه سامی گیفت به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه سامی گیفت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای محصول به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– فروشگاه سامی گیفت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏ های ثبت شده ، قبل از توقف سفارش‌‏گیری ، پردازش و شارژ می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی بدون اطلاع قبلی ، برای فروشگاه سامی گیفت محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه سامی گیفت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای فروشگاه سامی گیفت محفوظ است. فروشگاه سامی گیفت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه سامی گیفت می‌ پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود. بنابراین درج شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه سامی گیفت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین ، مشتریان می‌توانند نام و تلفن شخص دیگری را برای سفارش وارد کنند.